Nasveti

V prejšnjih prispevkih smo se že dotaknili spomladanskega razstrupljanja in razstrupljevalne nege obraza ter telesa. Pri razstrupljanju smo omenjali tudi prehrano. Ta je namreč pogosto  glavni krivec za slabo počutje ali pa poskrbi za lahkoten in prijeten dan. V tem prispevku ne bomo razčlenjevali razstrupljevalnih kur, ampak se bomo dotaknili primerne in zdrave prehrane na delovnem mestu.

Prava prehrana je pogosto problem, predvsem zaradi časa, ki nam ga priprava hrane vzame. Z neustrezno prehrano se tako najpogosteje srečujemo na delovnem mestu ali pa na potovanjih, ko si ne pripravljamo toplih obrokov, ampak so malice sestavljene iz jedi, ki so najhitreje na voljo. Navadno so to že pripravljeni sendviči ali začinjena hrana iz bližnje menze. Takšna prehrana ni nujno slaba, a vendar pogosto ne vsebuje dovolj vitaminov za energije poln dan in zdravo telo. V nadaljevanju bomo tako podali nekaj nasvetov za odlične obroke za na delovno mesto, ki jih enostavno in hitro pripravite doma ali pa v nekaj trenutkih kar v službi. Poleg hitre priprave pa vas ne otežijo, ne napihnejo in ne zbujajo občutkov zaspanosti in pomanjkanja energije.

Za dovolj energije in lahkoten občutek je odlična izbira solata. Morda se sliši dolgočasno, vendar je lahko solata okusen, bogat in zelo hranljiv obrok. Svojo najljubšo zelenjavo pripravite že doma, v službi jo le še začinite in oplemenitite s svojimi najljubšimi živili. V solati je odličen češnjev paradižnik, mocarela, za močnejši obrok pa na trakove narezana popečena piščančja prsa ali tuna. K bogatemu solatnemu krožniku se poda polnozrnato slano pecivo. In imamo lahko, zdravo, vitaminov polno in okusno malico, ki nas ne bo obtežila ali nas uspavala, ampak nas bo napolnila z energijo in dobrim počutjem.

Lahek in hranljiv obrok so tudi juhe, ki si jih pripravite že dan prej oz. jih shranite od nedeljskega kosila.  Posebej zdrave in okusne so zelenjavne juhe. Poleg svoje najljubše juhe (naj bo to bučna, fižolova, paradižnikova, brokolijeva ali porova juha) pa si lahko privoščite polnozrnato pecivo, ki vas še dodatno nasiti.

V kolikor prisegate na sendviče in se vam zdi, da vas solata ali juha ne moreta nasititi, si za zdravo in energijsko malico lahko privoščite tudi te. Če beli kruh zamenjate s polnozrnatim ali pirinim in majonezo s čičerikinim namazom, vse skupaj pa oplemenitite z vašo najljubšo zelenjavo, je sendvič lahko popolna malica za vaš delovni dan. Tako kot v solato, lahko za močnejši obrok, tudi v sendvič dodate tuno ali koščke popečenega piščanca.

Kakršno koli malico si izberete, pa je pomembno, da si za obrok vzamete čas, jeste počasi in v času malice izklopite telefone, računalnike ter ostale moteče dejavnike in se posvetite hranjenju. Za dovolj energije na delovnem mestu je važno tudi spiti zadostno količino vode, predvsem pa se zavedati, da te ne morete nadomestiti s pitjem kave. Ljubitelji kave in cigaret morajo tako zaužiti še več vode, saj tovrstne razvade pripomorejo k dehidraciji, ta pa je pogosto glavni krivec za glavobole in slabo počutje.

V kolikor si zdravega obroka nikakor nimate časa pripraviti, med delom radi posežete po sladkih prigrizkih in je kava vaš najboljši prijatelj, pa lahko za razstrupljanje zjutraj naredite majhen korak, ki hitro postane zdrava rutina. Govorimo o jutranjem kozarcu vode z limono, ki ima na telo izjemne učinke. Če si kozarec vode z limono privoščimo na prazen želodec, s tem telesu pomagamo izločiti toksine iz organizma, spodbuditi presnovo, hkrati pa si dvignemo nivo energije.

Dobro počutje in zdrav videz se pričneta s skrbjo za prehrano in redno rekreacijo, šele nato pride na vrsto lepotičenje. Ker se zavedamo, da je za lepoto pomemben predvsem zdrav način življenja, vam poleg široke palete kakovostnih kozmetičnih storitev, za katere se redno izobražujemo in izpopolnjujemo, vedno z veseljem ponudimo tudi nasvete o prehrani in domači negi.

Facebook Twitter Google+ Pinterest
×

Log in