Nasveti

Skrb zase za boljše življenje

Naš vsakdan je poln obveznosti in opravkov. Ko se po pestrem dnevu v službi vrnemo domov, nas čaka še mnogo opravil, ki smo si jih zadali, in sploh se še nismo posvetili svoji družini. Ko opravimo vse in si vzamemo kolikor časa nam pač ostane za svoje najdražje, je navadno čas za spanje. Tega pa, kljub temu, da bi nam nočne ure včasih prišle prav za še kakšen opravek, nujno potrebujemo. Naslednje jutro se situacija v veliki meri ponovi. Sicer smo malo utrujeni, a naredili smo vse. Kaj smo izpustili? Kaj smo naredili narobe? Pozabili smo nase. V kolikor ste eden tistih ljudi, pri katerih je čas zase že na dnevnem seznamu, lahko naslednjih nekaj povedi izpustite. Tisti, ki zase še kar ne najdete časa, pa toplo vabljeni k branju, morda vas kakšen argument le prepriča.

 

Povsem enostavno je. Če ne pomagate sebi, ne morete pomagati drugim. Če ste izžeti in brez energije, so vaša dejanja, tudi tista z najboljšimi nameni, manj učinkovita, kot če bi se jih lotili energični, zadovoljni in spočiti. Za to pa je potreben čas, čas, namenjen le nam samim. Tu nikakor ne mislimo na idealen svet, v katerem imamo časa na pretek in se lahko posvečamo vsem stvarem in dejavnostim, ki nas izpopolnjujejo. Pa vendar smo mnenja, da bi včasih lahko posvetili kako uro dejavnosti, ki nas sproščajo, namesto, da bi skrbeli, kaj bomo jutri skuhali, se že tretjič v tem tednu ukvarjali z brisanjem prahu, se počutili slabo zaradi ne popolnoma očiščenega avta ali s polno glavo sede obtičali in razmišljali, kaj vse nas čaka jutri. Kljub utrujenosti ima rekreacija trikrat tedensko (že enkrat na teden pokaže nezanemarljiv učinek na počutje) pozitivne učinke tako na fizično pripravljenost in zunanji videz, kot tudi na dobro počutje. Največji korak pa pomeni odločitev in premagovanje utrujenosti tistih nekaj minut pred telovadbo. V trenutku, ko se lotimo prve vaje, utrujenost in preobremenjenost izgineta. Po končani vadbi pa sledi dobro počutje. Tako fizično, kot tudi zadovoljstvo ob zavedanju, da smo storili nekaj zase in si hkrati zbistrili misli. Kljub temu, da sli sliši klišejsko, pa vseeno velja; sčasoma nas lahko redna rekreacija zasvoji, kar v tem primeru nikakor ni slabo.

Najprej smo se lotili rekreacije, kot najbolj učinkovite oblike dobrega dela za telo in duha. Tri ure na teden pa so lahko posvečene tudi branju, slikanju, pletenju, petju, meditaciji ali drugi dejavnosti, ki nas sprošča in navdihuje. Z izborom svoje najljubše oblike sprostitve pa še nismo v popolnosti poskrbeli zase. Zelo pomembna in pogosto premalo upoštevana je tudi pravilna prehrana. Že začetek jutra z zajtrkom in raznovrstna prehrana ter zadostna količina vode na dan lahko spremenijo naše počutje. Na le-tega pa je moč vplivati tudi na nam dobro znan in zelo učinkovit način – z masažo.

 

Hiša kozmetike Lišparija poleg mnogih lepotnih storitev nudi tudi nekaj zdravstvenih in sprostitvenih. Pri nas lahko namreč najdete več različnih masaž, saj se zavedamo njenih učinkov. Masaža slovi po svojih vsestranskih pozitivnih vplivih. Deluje sprostitveno, lajša bolečine, izboljšuje delovanje limfnega in krvnega obtoka, zmanjšuje krvni tlak in še bi lahko naštevali. Klasična masaža je primerna za ljudi vseh starosti, saj, kljub siceršnjemu splošnemu dobremu počutju izboljšuje razpoloženje in pripomore k zmanjševanju stresa. Za tiste, s težavami hrbtenice, pa  nudimo terapevtsko masažo, ki poleg vseh naštetih učinkov lajša kronične bolečine in omogoča lažje gibanje, saj pripomore k večji prekrvavitvi mišic, pospešuje odvajanje strupov iz telesa, izboljšuje gibljivost hrbtenice in lajša težave, ki so posledice nepravilne drže ter s tem omogoča boljše in kvalitetnejše življenje. Poleg klasične in terapevtske masaža Hiša kozmetike Lišparija nudi tudi masažo za nosečnice.

Ne glede na življenjski tempo, delovne navade in življenjsko obdobje je čas zase nujno potreben za kakovostno in polno življenje. Zato je vredno nekaj ur na teden posvetiti rekreaciji, dejavnostim, ki nas sproščajo, in sprostitvi telesa in duha – masaži. Pozitivni učinki so zagotovljeni. Naredite nekaj zase ter s tem pomagajte sebi in svoji okolici. Mi smo tu za vas. Vabljeni.

Facebook Twitter Google+ Pinterest
×

Log in