Nasveti

Kako se izogniti predprazničnemu stresu?

December je mesec, ki ga neizbežno povezujemo z obilo dobre hrane in zabavami, ki trajajo pozno v noč. Praznično obdarovanje in pojedine v krogu družine ter kasnejše zabave z najbližjimi prijatelji pa poleg, vsekakor pozitivnih, nasmejanih trenutkov in veselja lahko pomenijo tudi nevšečnosti.

Današnji predpraznični prispevek tokrat ne bo obarvan le z modo in zadnjimi trendi ličenja za letošnje silvestrovanje, pač pa se bomo rahlo dotaknili zdravja, in sicer skozi nekaj drobnih, vsem znanih, a prepogosto pozabljenih nasvetov, katerih izvedba je enostavna, hitra in ne obremenjujoča za denarnico.

V Hiši kozmetike Lišparija se zavedamo, da se lepota in dobro počutje pričneta z zdravjem. Še en, na vsakem koraku slišan, kliše boste rekli, pa vendar drži. Še več, gre za enostavno povezavo, ki jo pogosto zanemarimo. Naj pojasnimo, kam ciljamo. December je mesec praznikov, obdarovanj in zabav. Na prvi vtis gre za čudovito in brezskrbno obdobje, ki smo ga čakali celo leto. Hkrati pa nam takšni meseci nalagajo tudi obveze. Življenjski tempo, od katerega se le s težavo odcepimo, nam narekuje odgovornost hitrega dela in sočasne sto odstotne učinkovitosti, seveda pa ob tem ne gre zanemariti družinskega življenja, druženja s prijatelji, urejanja doma in, v prazničnem času, nakupovanja daril za najbližje. Ko se nam s televizijskih ekranov smehljajo družine, ki polne prazničnega zanosa, sreče in širokih nasmehov skupaj okrašujejo božično drevesce in si pripravljajo čudovito zavita darila, nam s tem kažejo sliko, kako naj bi vse skupaj izgledalo. Tako v nas odkrivajo vedno nove želje in ideale ter nas ženejo k uresničevanju popolne slike. Ker pa reklamna pravljica obstaja le na televiziji in jo je, skupaj z vsemi ostalimi nalogami, ki naj bi jih za uspešno in občudovanja vredno življenje morali opraviti, v resničnosti skoraj nemogoče doseči, ta v čarobnih mesecih ljudem prinaša tudi stres. Ta pa je vse pogosteje naš zvesti sovražnik. Kako vse dokončati v službi, da nas bo po praznikih pričakalo čim manj dela, kako obdariti vse najbližje z darili, ki jim bodo zagotovo všeč in zanje ne zapraviti več denarja, kot ga imamo, kako čim bolje in čim hitreje pospraviti hišo ter skuhati najboljšo božično večerjo, kakšno obleko izbrati za novoletni večer in nenazadnje, kako ob tem ne pozabiti nase?

Odgovor na slednje vprašanje se ponuja sam, pa vendar ga je lažje izreči, kot upoštevati v praksi.  Vse je mogoče izpolniti v določeni meri. Sprijazniti se moramo s tem, da ne moremo delati več stvari hkrati in vseh v popolnosti. Včasih moramo poprijeti le za nujna opravila, ostala pa pustiti ob strani. Predvsem pa se moramo poskušati sprostiti. Vse naloge nam bodo šle zagotovo lažje od rok, če se jih bomo lotili spočiti, umirjeni in dobre volje. To si lahko pričaramo že s prijetnim druženjem ob čaju ali z, zelo pomembno, redno rekreacijo, masažo ali nego obraza. Če na to, kljub natrpanemu urniku ne bomo pozabili, nam ne bo hvaležno le zdravje. Z redno rekreacijo si bomo naredili tudi uslugo, ki ji bomo hvaležni predvsem po praznikih, ko se nam ne bo treba lotevati uresničevanja novoletnih zaobljub izgube teže, ki smo jo pridobili s sedenjem ob dobro obloženih mizah. Kljub temu, da so v zimskih mesecih dnevi krajši in da večerni tek ali sprehod v naravi nista več tako privlačna ideja, velja ohranjati skrb za telo in si privoščiti vsaj tri ure rekreacije na teden. Jutranji tek ali ura hitre hoje bosta poskrbela za zdrav začetek dneva, hkrati pa ima tek veliko pozitivnih učinkov, ki niso vezani le na izgubo telesne teže. Tek ugodno vpliva na nižanje krvnega tlaka in na povečanje pljučne kapacitete, hkrati pa ima nezanemarljiv vpliv na mentalno počutje, kar pomeni, da preprečuje in zmanjšuje stres. Ob rekreaciji seveda ne gre pozabiti na vnos zadostne količine tekočine (najboljša je voda). Zmotno pa je nujen vnos tekočine povezovati le z rekreacijo. Predvsem pod stresnimi pogoji na pitje vode pogosto pozabimo, kar ima lahko za posledico pomanjkanje energije, glavobol, težave s koncentracijo, pozna pa se tudi na koži. Z zadostnim vnosom vode tako lahko prispevamo k dobremu počutju, koncentraciji, pravilni prebavi in čiščenju telesa, pokazalo pa se bo tudi na naši koži, saj hidracija pospešuje tvorjenje kolagena. Poleg vsega naštetega pa gre pri skrbi zase tudi za opravljanje dejavnosti, ki nas veselijo. Za te, pa naj bo to plavanje, branje knjige, slikanje ali  sproščanje v peneči kopeli, si velja vzeti čas, vsakič, ko je to mogoče, saj je čas zase potreben za umiritev misli, povrnitev energije in dobro počutje.

Za prijetne praznike, polne dobre volje in dobrega počutja velja poskrbeti že pred tem. Skrbite zase, za svoje zdravje, počutje in telesno formo in izognili se boste stresu. S tem pa je vaš čudovit videz na silvestrski večer zagotovljen. Elegantna obleka in profesionalni make up bosta le še pika na i. Ne pozabite, da ima Lišparija posebej za decembrski čas za vas pripravljen posebej ugoden paket ličenja in podaljšanja trepalnic le za 69€.

Facebook Twitter Google+ Pinterest
×

Log in